Wednesday, April 7, 2010

Aiyak!

Kenapa saya aiyak? Kerana ini:


One month? Ouh, ouh. Nebesnye! Kenapa begitu pantas masa itu berjalan? Tsk!

Tadi saya baru buat HIV Test. Lambat bukan? Bukan disengajakan, tetapi waitinglist yang ramai sehingga saya harus tunggu hari ini untuk appointment. Tapi bila buat test tu tak sampailah seploh menit. Sekejaplah sangat. Rasa pun macam kena cucuk jarum je. Saya sudah biasa merasa perasaan sakit tercucuk jarum ini, selalu jugaklah tercucuk pin ketika sedang memakai tudung di pagi hari dan ia akan membuatkan saya tersedar daripada mamai. HUHU.

Hari Ahad yang lepas, saya dan Incik Tunang ke Carrefour untuk mencari peralatan dapur dan sedikit groceries untuk menampung kehidupan Incik Tunang sementara masih bergelar bujang lagi selama sebulan ini. Tak pernah pulak rasa seronok membeli perkakas dapur, tetapi perasaan pada hari itu lain sedikit. HEHE.

*Incik Tunang sedang buat-buat sibuk mencari barang*

*Okey, sila masak sekarang*

Ok, saya tau, saya faham. Saya pergi belajar masak sekarang juga. Tamat.

3 conteng-conteng:

Aleiz said...

hehehe..mmg la test tu jap sgt..fara ade wat ujian talasemia skali?

Unknown said...

talasemia?xde,xde..die xoffer pon..huhu

Jay said...

xde dapat kad pung... =(

Post a Comment