Saturday, April 3, 2010

April?? Oh No!!~~

Oh no, last published on 22nd Feb? Gile lama! heheh. Assalamualaikum. Bertemu lagi kita di tempat yang sama di kurun yang lain. Harini saya nak hapdet sampai lebam.^__^

Oh tidak! Kenapa pempuan kat weddingpath tu makin dekat dengan lelaki itu? Kenapa? Kenapa? Oh weddingpath, please stop the bride for a while. A while je ok, takmo lame2. HAHA. Ok, mari kita hapdet apa yang telah berlaku sepanjang ketidak-hapdetan saya ini.

Baju: Jimi kata baju tepanten saya siap minggu depan. Baju nikah dah siap fitting dah, cuma ada sikit-sikit yang perlu dialterkan. \(^0^)/

Mekap: Mekap untuk nikah sudah ditest mekap, dan saya sangatlah berpuas hati tentang ia. Thanks Kak Fg! Mekap untuk bersanding sudah dibayar half deposit kat Kak Awin. Wah, saya tak sabar nak tunggu magic touch dari Kak Awin! \(^0^)/

Kad Tawen: Sudah siap ditempah di sini. Dan akan siap pada minggu hadapan. \(^0^)/

Pelamin: Dah jumpa Kak Sue kat butik dia. Ada masalah di sini. Kerusi yang saya mahukan sudah dijual. T___T Tetapi saya mahukan juga, n kata Kak Sue, Insyaallah boleh dapat. Kipas bulu-bulu suda direquest. \(^0^)/

Videographer: Sudah dapat! Tidak perlu risau lagi. \(^0^)/

Doorgift: Sudah diorder. Tengah bulan dah boleh collect. \(^0^)/

Henna: Sudah book di Henna Ratu Sehari. Best-best. \(^0^)/

Tudung: Design dah ada dah, cuma nak tahu exact kaler baju je, baru leh g jumpa Hawe. Next week jugak. \(^0^)/

Kompang: Dah book, Incik Abah book kan, seperti yang saya mahu. \(^0^)/

Katering: Dah book jugak, Incik Abah jugak book kan. \(^0^)/

Hantaran: Dah siap beli, just cincin untuk Incik Tunang saja blom. Hiasan hantaran, Puan Mama telah siapkan. \(^0^)/

Pheeuuww~

Sabtu lepas ada photoshoot ala-ala pre-wedding kat FRIM dengan bantuan adik-badek kesayangan saya. Enjoy sangat walaupun di dalam panas terik, dan bahana berposing di hutan belantara FRIM, pada wajah saya telah muncul satu creatures yg paling ditakuti sepanjang masa, Cik Jer. Huh!

Dua puloh Lapan Mac lepas, genap satu tahun saya engaged bersama Incik Tunang. Rasa macam baru sangat saya dimekap-mekap dan berhias cantik untuk hari pertunangan saya. Sekarang saya sedang bersiap-siap untuk menghadapi hari besar saya pula. ^___^

Tiga puloh Satu Mac haritu, anniversary Incik Abah and Puan Mama saya. Setiap tahun di ketika itu mereka akan pegi dating-dating, tanpa menghiraukan anak-anak yang sedang berkeliaran di rumah. Ketika ini lah kami mengambil kesempatan untuk menyeperaiskan mereka, dan tahun ini kami telah membuat kad, membeli kek, eskem dan meniup belon. Ada empat ploh belon nok, kempis perut mak tiup. HUHU.

Incik Abah dan Puan Mama balik lambat. Biasa ni, dating balik lambat-lambat. Kami sudah mula mengantuk dan berguling-guling di atas katil. Puan Kakyong sudah beradu. Mata saya sudah mula tertutup sebelah. Cik Kakak berusaha menyembangkan segala macam topik supaya saya tidak tido. Tiba-tiba...

Dengar bunyi pintu rumah ditutup. Oh, mereka suda pulang. Mari cepat-cepat kita ready. Kami amik belon-belon yang berisi oksigen kami lalu kami baling dari tingkat atas. Incik Abah kemudiannya melatah. HEHE.

Di bilik Incik Mama n Pn Mama, kami mula bersama-sama memakan cheese cake.Makan cheese cake tengah malam ok. Gemok kau Fara. Ala, makan sikit je. Sedap tau.

Malangnye gamba tiada. T_____________T

Gambar kad sahaja yang dapat dipertontonkan. Gamba kek pun tiada. Haih!



Happy 31st Anniversary Incik Abah n Puan Mama. Moga-moga saya dan Incik tunang nanti akan jadi seperti mereka. Jalan pegang tangan lagi ok, anak-anak ditinggalkan di belakang. Romantik sangat, auwww. Love both of U so muchhh!!

0 conteng-conteng:

Post a Comment