Saturday, May 22, 2010

Miss Farah --> Mrs Firdaus (^__^)

Ahaa, hari ini saya mahu hapdet blog yg telah lame berkarat tidak disentuh. Majlis saya telah berakhir dan semuanya berjalan dengan berjalan lancar. Syukur Alhamdulillah.=).

Dah dua minggu berlalu. Kehidupan selepas kahwin adalah kehidupan yang sangat berbeza dengan yang sebelum ni. Sebelum ni tido katil single, sekarang dah queen. Dulu celik mata tak ada orang kat sebelah, sekarang dah ada. Dulu bangun tido ingat perut sendiri je, sekarang ada perut lain yang kena ingat jugak. bahagia je (^___^)

Ok-ok, tak mau banyak cakap, tengok gamba je la ye. =)

Nikah 070510

Dress, Accessories: Jimi Ali Creations, Selayang
Tudung: Koleksi Vispera
Make-up: Kak Fg
Pelamin: Abg Ijam


*Pelamin Nikah*

*Bunga Tangan Comey. Kecik je*

*Incik Asben nebes, Saya tahan nanes*

*Sesi mengelap ingus kat tangan Incik Asben. Hehe*

*Eksaited lebey kot*

Sanding 080510

Dress, Accessories: Jimi Ali Creations, Selayang
Tudung: Koleksi Vispera
Make-up: Kak Awin Seindahwajah
Pelamin: Suri Boutique, Plaza Alam Sentral, Shah Alam
Kek: Kakyong Na - Colouredsugars


*Pelamin Sanding*

*Guestbook Corner*

*Wedding Cake. Thanks Kakyong Na! Suka! =)*

*Doorgift. Pilihan Incik Abah dan Puan Mama. Sangat memenuhi citarasa (^__^)*

*Kaki saya tersangkut-sangkut pada kain*

*Mari bersanding*

*Pose yang agak sopan*

*Agak lepas laku sudah ketika ini*

Sambung potpet. Sirius, ini adalah saat yang paling bahagia bagi saya. Sangat-sangat bahagia. Kalau diberi peluang untuk ulang semula, memang saya tunggu saat-saat itu. HUHU.

Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang terlibat secara langsung atau tidak langsung dalam menjayakan hari besar saya ini. Kepada tetamu dan kawan-kawan yang hadir, terima kasih banyak-banyak tau. =)

And special thanks to, Drum roll please!

Abah, Mama. Terima kasih kerana telah bersusah payah untuk anakmu yang satu ni. Membesarkan adik, dari kecil sampai besar, dan sehingga kini, tak terbalas segala jasa Mama Abah yang diberi. Terima kasih kerana merealisasikan impian anakmu ini. Haih. Sedih. Inilah antara sebab saya menangis tersedu sedan tak tahu malu masa hari pernikahan saya hari tu. HUHU.

Kakyong, Kakak, Ammar. Thanks alot ye korang! Korang memang banyaaaaakk sangat membantu. Thanks Kakyong, banyak tolong adik, wat macam-macam walaupun mengandung. Thanks kakak, sebab jadi pengepit kakyang, bukan hari sanding je, seminggu sebelum dah setia jadi pengapit, ke hulu ke hilir. Thanks Ammar, sebab tangkap gamba kakyang banyak-banyak. Cam artis dah rase. Hehe.

Awin. My bestie eva! Thanks beb. Banyak sangat dah ko tolong aku hari tu. Terima kasih sebab tolong amikkan payung, terima kasih sebab belikan reben, terima kasih sebab tolong suapkan nasi, terima kasih sebab tolong suapkan air, terima kasih sebab tolong buangkan inai, terima kasih sebab jadi pengepit aku sebelah Daus, terima kasih sebab ada dengan aku sentiasa! Terima kasih kawan!

And last but not least kepada kekasih hati pengarang jantung, kekanda Incik Asben, Mohd Firdaus Jahari kerana sudi menerima adinda sebagai suri hatimu. Wiwitt. Love U kuat-kuat lah! ^___^

Ok lah. Mahu menikmati cuti semula. Tinggal satu hari je lagi ni. Haih!

Psstt: Credit to Amrina Henna Ratu Sehari untuk inai di tangan dan kaki ini. Thumbs up! Sangat sedih bila corak-coraknya mula pudar selepas beberapa hari. Tsk.

3 conteng-conteng:

harzharun said...

helo dear.....cun sgt ue wedding...btw, thanx 4 the info bout female op....i dah kontek...waiting impatiently their reply!!!

fara said...

hahaa..ok2!!nway,tengs!!

farahfatihah said...

cun la pelamin nikah kamu =) tuan nye pun cun!!!

Post a Comment