Wednesday, October 5, 2011

Bff

Harini saya nak stori pasal bff saya yang sangat saya sayangi. Bff saya ni sentiasa ada bila saya susah dan senang. Bila saya sedih memang beliau turut sedih, bila saya hepi, beliau turut hepi, n bila saya marah, beliau pon join sekaki. HAHA.

Bila saya ada masalah cinta pun dengan beliaulah saya rujuk, walaupun kekadang tak membantu sangat. HAHA. Bff saya ni dah cop nak jadi mama angkat fafi tecik sejak dari dalam perot lagi. Gedik sangat kan?

Bff saya ni adalah bff saya sejak dari zaman sekolah lagi. Banyak aktiviti yang kami buat bersama dari aktiviti bermanfaat ke aktiviti lagha. Tapi yang lagha tu beliau yang ajar, bukan saya. Kami masuk persatuan yang sama, pertandingan yang sama, ke sekolah, ke prep sama-sama. Kami selalu lambat ke surau jadi kami masbuk sama-sama. HUHU.

Bff saya ni tak boleh makan seafood, ikan pun beliau tak boleh makan. Kesian sangat. Tapi sekarang beliau degil, beliau makan juga.

Masa saya kawen dulu, banyak sangat yang beliau bantu saya, sehinggakan sanggup suapkan saya makan ketika saya memakai inai. Beliau jugalah yang ke sana ke mari ketika perkahwinan saya.

Saya ingat lagi ada satu ketika adalah perempuan gedik ni menggedik dengan Incik Asben saya, tapi saya tak tahu nak buat apa. Lalu beliaulah yang membantu saya mengemash perempuan gedik itu. HAHA.

Bff saya ni sudah bertunang dengan Incik Betul ( Mr Right) nya dan sedang tunggu hari besarnya.

Ai leb yu lah Bff, NOOR AZWIN BINTI JAAFAR! Nanti kawen kite duk umah dekat-dekat yee.



2 conteng-conteng:

Lissa Ahmad said...

awin n fara yg gediks

Misz Awin said...

since bile plak aku ajar wat perkara lagha nih?aku wat sndr,ko yg ikot.salah tu~

Post a Comment