Saturday, March 3, 2012

Incik Belog. Asalamualaikum!

Jawab Incik Belog, jawab. Kalau tak jawab dosa. Auww, janganlah marah. Kenalikah lagi tuan hamba kepada hamba? ^___^'

Last published 11.11.11? Lama suda. Oke, baheklah! Hari ini 3.3 saya akan mulakan azam baru untuk mengapdet blog 'selalu'. 'Selalu' yang saya maksudkan bukan setiap hari, tapi mungkin seminggu sekali. Yalah, ketika ini sahaja saya boleh menghapdet blog tanpa apa-apa komitmen penting.Ketika bila itu?biarlah itu menjadi rahsia. shhh. jangan bagitahu siapa-siapa. Saya gunakan waktu bekerja hari Sabtu saya. Alamak. Terbagitahu. Saya memang tidak boleh menyimpan rahsia. -_-'


Sudeyh. Saya akan mulakan karangan boring saya ini dengan...dengan apa ya? Inilah yang akan terjadi jika sudah lama tidak mengarang. Hurm. *ketuk-ketuk kepala*

Senang begini. Saya sajikan dengan gambar-gambar dahulu sementelahan sementelahan? saya mencari-cari idea untuk mengarang blog ini kembali. Mungkin anda dan anda sudahpun menonton gambar-gambar ini yang dicopy dari fb. Tapi buat-buat tak pernah menontonlah ya? Responlah dengan hatimu yang gembira. Terima kasih.

Semoga berjumpa lagi!

Incik Belog: Itu saja? Duh~
Puan Saya: Sukati akula. Ko pandai, ko karang sendiri. Boleh? *vain*
Incik Belog: ...............


Birthday invitation yang telah dibuat oleh Cik Achik. *tepuk-tepuk*

Birthday girl in the making. Abaikan mata Fafi Tecik yang tertutup
kerana bulu-bulu mengganggu pemandangan

Sekitar majelis

Sekitar majelis 2

Sekitar majelis 3 yang diposekan oleh
kakak retis

Birthday girl with mama ayah. Muka cahaya tasaba nak tepuk kek


Ok. Itu sahaja. Maaplah. Tiada gambar Cahaya berseorangan. Kerana gambarnya ada di camera adik mama awin nya dan belum sampai di genggamanku lagi. HUHU.

bai!

0 conteng-conteng:

Post a Comment