Thursday, January 28, 2010

Kursus Kawen & Baju Tepanten

Huhu. Banyak ok nak hapdet ni. Setelah sekian lama mendiamkan diri. Makcik Potpet a.k.a Mummy Ziela sudah potpet untuk kesekian kalinya. HAHA. BTW, congratz to her. Tahniah, tahniah dan tahniah lagi sekali! Nak tau tahniah pasai pa, tanya sendiri dengan tuan punya badan. Dari ayat awal tadi dah bleh tau sebab apa, lagi mau nyorok-nyorok. ^___^

Banyak perkembangan yang terjadi semenjak ketidakhadiran saya menghiasi dunia penulisan sejak dewasa ini. Saya sudah ke kursus pra perkahwinan minggu lepas. Sangat kelakar ok, ketawa tak henti-henti. Next, saya sudah menempah baju nikah dan baju sanding saya. Sekali arung. Tahu sekali arung? sekali arung adalah sekali jalan. Gaya cam terel, tapi eja pun tak tahu sebenarnya.huhu. Saya tempah di JIMI ALI CREATION. Dekat je dengan rumah. Senang. Tak payah susah-susah pergi jauh-jauh. Dan kerja tangannya memang menarik hati saya. =)

Hujung minggu ni, Insyaallah saya akan ke Ipoh untuk cari baju dan mekap sebelah Incik Tunang pula. Eh, supposely, esok dah kena balik Ipoh dah kan? Haih, camne bole tak sedar pulak ni? Baiklah kawan-kawan, berjumpa di kurun akan datang yea! Daaa~

Kursus Kawen: DONE!
Baju Nikah: DONE!
Baju Recep: DONE!

2 conteng-conteng:

Aleiz said...

bukan makcik potpet.mummy potpet .hehe.haa.cmtu laa..kan besh bace.wahh...nk p Ipoh, nnt jgn lupe updet lagi yaa..

syabas! many things done las week..:)) great job!! (^-^)

RedAnna said...

hahhahahha...lawak je la fara ni... but sweet...

Post a Comment