Wednesday, January 13, 2010

Pelamin Reception

Lame okeh saya tak hapdet blog saya ni. Puan Ziela dah mengomel mengapakah saya tak hapdet-hapdet lagi. Ini kerana di opis sangat super buzy, dan bila pulang ke rumah sangat super penat kerana ditambah dengan aktiviti meredah traffic jam yang sangat super sesak. HUHU.

Incik Tunang berada di luar kawasan ketika ini. Beliau outstation di TGG. Selama lima hari saya tak dapat contact beliau, sms beliau. Tsk.

Pejam celik pejam celik ada tiga bulan lebih saja lagi tarikh majlis kawen-kawen saya. Sangat nebes, sangat-sangat nebes. Ingat lagi dulu, masa saya bertunang, bulan mac tahun lepas, Ziela n Emi datang raikan kami, masa tu diorang ada kira-kira seploh bulan je lg untuk majlis diorang, tup-tup diorang dah pun kawen. Cepatnye masa berlalu! Haih!

Saya dahpun menempah pelamin saya. Ingat tak post saya yang ini? Saya tak jadi pun tempah pelamin di situ. Bersedialah untuk di pijak oleh Kak Yati. UHUH. Incik Tunang dan saya telah ke Pameran Pengantin di Ampang Point tempoh hari, cadangnye nak cari baju la, tapi ter-terpikat dengan pelamin-pelamin di Suri Boutique facebook page. Memang cantek pelamin kat situ yang penting, ada kerusi tinggi =). Balik rumah saya bincang dengan Incik Abah dan Puan Mama tentangnya. Esoknya kami ke Ampang Point lagi untuk confirmkan dan letak deposit. Weehuu!

Pelamin reception: DONE!

p/s: Puan Ziela, pinjam nama sekali lagi ye. Terima kasih. Jasamu dikenang. ^_^

5 conteng-conteng:

Aleiz said...

hapdet pong..:p
manyak nye name kiteee..besh2 =))
aah..cepat sgt mase berlalu kan..nnt skejap je 7hb May tu tauu.jangan lengah2.pat cari baju plak pasni.hehe..bebel lagi..>_<

p/s: TGG tu ape?

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

kakaaa..

TGG tu adelah Terengganu. Memandangkan saya adalah tiketing maka saya gunakan short form.

Aleiz said...

ape yg telah diremove kan?huhu..hoo..TGG ialah shortform Terengganu..ahaahaa..baru tauu..

fara said...

ahahaa,ada typo error di situ..kekee

Post a Comment