Monday, February 22, 2010

Saya Sangat Gumbira!

Wuwutt!pinjam trademark jap ye Cik Kakak. Rindu oi nak hapdet blog, tapi apekan daya sangat bizi sehingga tidak sempat untuk berbuat hape-hape.UHUH.

Ingat tak tentang post saya tentang tudung nikah?Jika tidak sila rujuk di sini. Saya takdela harapkan apa-apa, tapi kalau cuba ape salahnye kan? Awalnye memang saya dah anggap saya kalah sebab saya rasa ada orang lagi bagus post nye daripada saya yang tidak punya apa-apa ini. Poyo kot ayat ni. HUHU.

Tapi mirekel telah terjadi. Saya berjaya ok, saya menang! Tiada kusangka! \(^0^)/ Trimas Puan Vispera! Saya suka! Eksaited sangat sampai banyak tanda seru. (^________^)v

Ini dia. Ini dia.



Maceh, Tenkiu, Xiexie, Toche, Shukran kepada Puan Vispera lima kali lagi. Hugs and kisses. Jangan elak tau. So, kepada kawan-kawan yang mau tempah tudung tawen nanti, bolehlah tempah kat Koleksi Vispera yea!

Nak senyum kuat-kuat bole? (^______________________^)


2 conteng-conteng:

Aleiz said...

hehehe..tahniah laling..sponsor sume kan?FOC la kan?heheh

Lissa Ahmad said...

wah wah.. tak leh free tudung kakak pengantin jugak keerr.. heheheheheh

cepat2 telpn pn vispera tu.. ni, cun giler! http://1.bp.blogspot.com/_t15R8NXU__8/SxeWBKL_pYI/AAAAAAAAAWk/nxV1ZIfpd9I/s1600-h/dulce2.jpg

Post a Comment